Kunta-alan sovittelulautakunta jatkaa sovintoesityksen valmistelua maanantaina
Kunta-alan työriitaa ratkova sovittelulautakunta jatkaa sovintoesityksen valmistelua maanantaina. Asiasta kertoo lautakunnan puheenjohtaja, alivaltiosihteeri Elina Pylkkänen Twitterissä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.