USS Kearsarge lähti satamavierailultaan Helsingistä – näin harjoitukset jatkuvat
Yhdysvaltain laivaston maihinnousutukialus USS Kearsarge jatkoi maanantaina matkaansa Helsingistä, jonne se saapui satamavierailulle viime perjantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.