Australia poistaa monarkin kuvan seteleistään
Australian keskuspankki ilmoitti torstaina poistavansa brittimonarkin kuvan seteleistään. Edesmenneen kuningatar Elisabetin kuva viiden dollarin setelissä vaihtuu Australian alkuperäiskansojen kulttuuria kunnioittavaan kuvaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.