Detroitin nousu, tuho ja paluu – konkurssin tehnyt kaupunki kukoistaa taas
Detroit kärsi muun muassa autoteollisuuden lamasta.
Valokuvassa pilvenpiirtäjät jököttävät tyhjinä lähes autioiden katujen laidoilla. Osa ikkunoista on rikki, ja tienvarsimainokset näyttävät siltä, ettei niitä ole vuosikausiin vaihdettu. Miksi olisikaan – autioilla kaduilla ei kannata mainostaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.