Työkyvyttömyyseläkettä saavien nuorten määrä väheni toista vuotta peräkkäin
Työkyvyttömyyseläkettä saaneiden nuorten määrän väheneminen jatkui vuonna 2022, kertoo Kela. Viime vuoden lopussa työkyvyttömyyseläkettä sai Suomessa vähän yli 25 100 alle 35-vuotiasta nuorta. Se oli 0,6 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2021.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.