Lähes joka toinen työntekijä kokee tylsistymistä, ja työelämän pahikset ovat siihen syypäitä
Lähes joka toinen työntekijä kokee olevansa säännöllisesti tylsistynyt töissä, selviää kansainvälisestä tutkimuksesta. Tylsistyneet, siis leipääntyneet, työntekijät ovat usein myös kroonisesti väsyneitä. Pelkkä työmäärä ei kuitenkaan selitä tylsistymistä, vaan olennaista on myös työn sisältö. Tylsistymisen kokemuksen rinnalla voi esiintyä työuupumusta ja kroonista väsymystä. Ne eivät ole toisiaan poissulkevia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.