Väsynyt työntekijä liikkuu vähemmän, suomalainen tutkimus kertoo – tutkija näkee lääkkeeksi työajan lyhentämisen
Väsymys töiden jälkeen vaikuttaisi olevan yksi syy vapaa-ajan liikunnan ja arkiliikunnan puutteeseen, ilmenee valtakunnallisen PET-keskuksen ja UKK-instituutin tuoreesta tutkimuksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.