Ruotsin puolustusministeri pitää tärkeänä, että koko Pohjola kuuluisi Natossa Norfolkin esikunnan alle
Ruotsin puolustusministeri Pål Jonson toteaa Pohjoismaiden toivovan, että koko Pohjola kuuluisi Natossa Norfolkin johtoportaan alle. Hän sanoi sijoittelussa olevan kyse sekä poliittisesta että sotilaallisesta kysymyksestä, joka pitäisi ratkaista ennen kaikkea sotilaallisen suunnittelun perustein.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.