Kela: Sairauspoissaolot mielenterveyssyistä maksoivat viime vuonna vähintään miljardin
Pitkien mielenterveysperusteisten sairauspoissaolojen kustannukset olivat viime vuonnakin laskutavasta riippuen vähintään miljardi euroa, kertoo Kela. Sairauspoissaolojen vuoksi menetettiin liki kuusi miljoonaa työpäivää. Kustannukset ovat kasvaneet huomattavasti kymmenessä vuodessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.