”En lähde siitä, että haluan hyötyä näistä ihmisistä” – verkostoitumiseen liittyy moraalisia ongelmia, sanoo tutkija
Tarkoittaako verkostoituminen sitä, että yrittää väkisin luoda yhteyksiä joka suuntaan? Vai tulisiko sen perustua aitoihin ihmissuhteisiin?
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.