Afganistanin rauhansopimus rakoilee: USA pommitti talebaneja, talebanit tappoivat sotilaita
Afganistanissa Yhdysvallat on tehnyt ilmaiskuja äärijärjestö Talebania vastaan. Taleban puolestaan tappoi aamulla Afganistanin sotilaita ja poliiseja Kunduzin ja Uruzganin maakunnissa. Taleban-sissit ovat kiihdyttäneet hyökkäyksiään Afganistanin turvallisuusviranomaisia vastaan sen jälkeen, kun sopimus amerikkalaisjoukkojen vetäytymisestä vaiheittain allekirjoitettiin lauantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.