Lääkärissä käynti kallistuu roimasti ensi vuonna – liki kaikki hyvinvointialueet ottavat uudet maksimihinnat käyttöön
Terveyskeskuslääkärillä käynti maksaa ensi vuonna yli 22 prosenttia nykyistä enemmän. Asiakasmaksujen korotuksilla alueiden pitäisi kerätä 150 miljoonaa euroa lisää rahaa.
Hyvinvointialueet nostavat ensi vuonna terveydenhuollon asiakasmaksujaan roimasti, selviää Uutissuomalaisen keräämistä tiedoista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.