Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

"Normaalitalveen verrattuna aivan katastrofi" - Leuto talvi vei Etelä-Suomen rinteistä lumet ja asiakkaat, Pohjois-Suomessa iloitaan huippukaudesta

Etelä-Suomessa kaikkia rinteitä ei saatu auki hiihtokeskuksissa, pohjoisessa eletään huippukautta.

Hiihtokeskusten talvi on ollut poikkeuksellinen: Etelä-Suomessa on kärsitty lumi- ja asiakaspulasta, kun taas Pohjois-Suomessa molempia on ollut yllin kyllin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.