Jäikö kermaa? Tilkkakin riittää tuomaan makua kastikkeeseen, katso reseptit
Kaikki kermat eivät sovi kuumiin ruokiin, osa on parhaimmillaan kahvissa tai leivonnassa
Puolen litran kermapurkista jäikin pari desilitraa käyttämättä – mikä oivallinen syy tehdä ruokaa kermakastikkeen kera.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.