Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

KYSin hoitajapulaa kuvataan kauhistuttavaksi – Johtajaylilääkäri: "Henkilöstö on erittäin väsynyt"

Savon Sanomien Lukijan Sanomissa julkaistiin perjantaina kirjoitus, jossa 30 vuotta KYSillä sairaanhoitajana työskennellyt henkilö kertoi olevansa kauhuissaan sairaalan hoitajapulasta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.