Thaimaalainen marjanpoimija tarvitsee ensi kesänä työntekijän oleskeluluvan – "Emme ole pystyneet valmistautumaan tähän"
Päätös lopettaa viisumien myöntäminen tuo marja-alan yrityksille vaihtoehdoksi maksaa Thaimaasta tuleville työehtosopimuksen mukaista palkkaa.
Thaimaalaiset voivat tulla ensi kesänä keräämään luonnonmarjoja Suomeen, jos he saavat työntekijän oleskeluluvan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.