Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

USU-gallup: Yli kolmasosa suomalaisista on tyytymättömiä hyvinvointialueiden sote-palveluihin

THL:n johtaja Piia Aarnisalo pitää USU-gallupin tuloksia huolestuttavina. Hän listaa kaksi asiaa, joilla tyytyväisyys saataisiin nousuun.

Yli kolmasosa suomalaisista, 37 prosenttia, on tyytymättömiä itsensä tai läheisensä hyvinvointialueelta saamiin sosiaali- ja terveyspalveluihin, selviää Uutissuomalaisen USU-gallupista. Erittäin tyytymättömiä on 19 prosenttia ja melko tyytymättömiä 18 prosenttia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.