USU-gallup: Yli kolmasosa suomalaisista on tyytymättömiä hyvinvointialueiden sote-palveluihin
THL:n johtaja Piia Aarnisalo pitää USU-gallupin tuloksia huolestuttavina. Hän listaa kaksi asiaa, joilla tyytyväisyys saataisiin nousuun.
Yli kolmasosa suomalaisista, 37 prosenttia, on tyytymättömiä itsensä tai läheisensä hyvinvointialueelta saamiin sosiaali- ja terveyspalveluihin, selviää Uutissuomalaisen USU-gallupista. Erittäin tyytymättömiä on 19 prosenttia ja melko tyytymättömiä 18 prosenttia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.